Skattehöjning???

Det vankas skattehöjning i kommunen.....har tydligen kommunstyrelsen kommit fram till, idioter!!!

"2009 års budgetförslag klubbades igenom på onsdagens kommunstyrelse. Men beslutet var inte enhälligt utan togs enbart av majoriteten." Citat na.se

"Den föreslagna höjningen av kommunalskatten ligger på 20 öre, från 21,92 kronor till 22,12 kronor.
- För den som tjänar 20 000 kronor i månaden innebär skattehöjningen 40 kronor i månaden, säger Håkan Blomberg." Citat na.se

40x12 = 480 spänn, det är ju för fan en riktigt bra kväll på krogen!!!


För fan........ja ja skyll inte på mig, jag röstade in på Er iafl, jävla sopor......jag fan inte betala mer i skatt, jag vill ha skoj för mina dollars!!!

Så ni som är anhängare av Facebook.......se till att bli medlemmar i gruppen - 

EN SOSSE BLIR ALDRIG MÄTT I GRANNENS KÖK


En liten beskriving av denna grupp:
SNÅL OCH GIRIG, KLEPTOMAN OCH BEGÅVNINGSHANDIKAPPAD? DÅ ÄR DU SOSSE OCH INTE VÄLKOMMEN I MIN GRUPP. DU SPELAR HELT ENKELT I B-LAGET OCH PLATSAR VÄL INTE ENS PÅ BÄNKEN. OM GRANNEN BJUDER PÅ FEST SÅ ÄR DU DÄR OCH DU ÄR DEN SOM LÄMNAR PARTAJET FÖRST MED EN LITEN LÅDA MED ÖVERBLIVNA MATRESTER. MÄTT OCH BELÅTEN ÄR DU. JÄVLA SOSSE!

/BB - Bitter Blogg


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ha ha ha... Applåder till dig Tommy!!!

Jag ska gå med i gruppen på Facebook....

2008-11-21 @ 21:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0