Redogörelse

Jaha då har man träffat sina kamrater igen...dvs dom man spelar plastbandy med och på helgerna dricker läsk med....
Nu så har jag fått lite svar på mina funderingar om vad som egentligen hände i helgen!?!?!?!

Idol-Johan....sov där vi anade........
Kjell-Börje var för förmodligen den som var mest bakis i hela mellansverige i söndags!!
Virus är fortfarande en väldigt störd man!
Lytta kommer til slut få sina efterlängtade chipstuttar!
Hur fan lyckades en ni?? Få en döv tjej att ragga PÅ ER? Måste vart Bobos Vincet Vega look-a-like som fick henne att tappa fattningen!  
Blev lite missförstånd tidgare men nu har man fått alla korten på bordet och sanning kom fram!! Förövrigt så kan jag inte veta vad som hände på Klaras i Lördags då jag förmodligen var den som lämnade stället först av alla.....

Nej nu skiter jag i detta....med rapportering frrn förra helgen, nu tar vi sikte mot en ny helg!! Och den kommer garanterat att bli helnykter då det är plastbandy både lördag o söndag!!  

/Allers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0