Mordern Prostution?

Röda Korset hittade sex folkkära personer som gärna ger en kram till den som satsar mest pengar för ett viktigt ändamål........

Hmmm jag får en känsla av at det luktar prostutuion! Betala för nån tyå av "kärlek", kramar är kärlek enligt mig! MEN.........om jag nu skulle satsa pengar på kärlek, typ Olga 29  från Ryssland, om jag skulle satsa pengar på henne för att få "kärlek".....tror ni då att polisen skulle bli nöjda?? Svar nej, jag skulle åka in bakom lås o bom för jag försökte köpa kärlek!!

Men får Röda Korset auktionera ut "kärlek/kramar" på blocket där vi får betala pengar för att kramas.....ja pengarna går till välgörande ändamål.......men Olga då?? Är det oxå välgärning?? Hon ska väl oxå tjäna pengar och rad med mat o hyra. Men inte får hon auktionera ut sina tjänster på blocket.....då kallas det prsotution. 

Jag känner en vissa skillad på folk o folk i vårat samhälle......så låt alla få aukionera ut "kramar/kärlek" på blocket så kommer många bli lyckliga!  Luktar dubbelmoral...gillar inte orättvisor!!

/Bert M

 

Kommentarer
Postat av: TT

Jag ska fan lägga ut en annons på blocket. Ska erbjuda en jävla massa fysiska "kärleks" alternativ.

Alla pengar jag får in på detta skall sedan gå till välgörnade ändamål.

Problemet är väl just att jag är jag. Får jag ihop en tia får jag vara nöjd. Men en starkbira till någon med abstinens räcker det ju till.

2008-11-26 @ 07:32:32
URL: http://tonysegen.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.knockout.dinstudio.se/

2008-11-26 @ 10:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0