Lördag...

Fan igår blev det inget inlägg....var rallyfart från morgon till kväll! Blev en tidig uppstigning igår då jaf skulle lämna iväg bilen för att få mina vinterdäck ditmonterade, sen efter detta blev det en vanlig lördagsfrukost, dock ej Da capo som tydliegn nte ville ha öppet så vi fick ta Café cetrum istället funka ju det oxå! Efter detta så bar det va mot Åsbro för att lira plastbandy......och den matchen lyckades vi vinna med 9-7 tillslut, inget skönspel men vist iafl!!

Efter detta så kom lördagen höjdpunkt....lagfest hos Kjell-Börje!! Fan vilken rolig tillställning, massor med gott att dricka och äckligt oxå!! Fy fan för Fernet!! Sång, skitsanck, mobbning (ha ha Virus) och självklart så förgyllde man kvällen med en obligatorisk Cara Mia.......succe som vanligt!!

Men bland det roligaste var iafl när vi skulle handla käk......på nån pizzeria på väster i örebro, ÄNTLIGEN hittade jag min pizza.....ja MIN PIZZA!! Fan vad god den var oxå!!! Mums hette den, skinka, räkor och krabba, satt som en fläskläpp!!

Å så lite bilder från gårdagen........

Pizzamenyn......nr 23 MIN PIZZA

 

Kvällens mästare Kjell-Börje



Tulo, Virus, Kebaben, Gabbe och Jag-sov-inte-hemma-mannen


Och så här gott var det med Fernet!!



Och ja detta var detta......själv så kom jag hem kl 13:00 idag, "råkade" sova kvar inne Örebro! Nu så väntar soffan ocgh dåliga tvprogram!!

/Fyllecell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0