Kärlek!!


Fick denna bild idag av TT:s kära arbetskompis Jenny, hon är ju för underbar det lilla livet, detta tar jag som en rak kärleksförklaring.......detta måste vara bland det snällaste/kärleksfullaste en trevlig tjej kallat mig för den sista tiden!
Jenny.......DU är underbar!! ;op



När jag ändå är inte på avdelning stor kärlek så läste jag nått riktigt skoj/intressant i tidningen idag, djur är oxå homosexuella.....intressant/märkligt att det finns fler arter som gillar samma kön.....
Tex hansvanar dom lever ihop i par och ruvar på äggen?? Vart fan är honorna? Leter nytt kött eller nån gammal ankunge som dom kan utnyttja sexuellt??? Sjökor?? Hur fan ser en sån ut egentligen, men deras stora passion är tydligen oralsex?? Fan jag skulle gärna vilja vet hur fan det ser ut och går till när Sjökor hummar pung!!
Och redan dom gamla grekerna såg även hur djur var homosexuella....tydligen finns det nån gammal anteckning av Herr Grek tydligen har sett 2 st hyernor av samma kön lekt gömma pinnen!!

Nog om detta!!!

/Rapphöns

Kommentarer
Postat av: TT

Mums min vän, DU borde ju blivit en Sjöko. Du hade ju varit allas favorit...

2008-11-06 @ 19:35:48
URL: http://tonysegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0