Hällefors....

Ja fy fan.....ikväll ska man dit!! Inte så man längtar direkt, funderar allvarligt på att skaffa mig en skyddsväst och åka pansarbil dit upp för det är ju laglöst där uppe sägs det!!

Varför ska man dit för?? Jo då plastbandymatch med u-laget! Fan en tisdagskväll i hällefors fan jag får ju för i helvete ångest bara jag tänker på det!!!

Plastbandy ja.....hmmm dvs mitt liv, tror nog detta blir den sjätte eller sjunde matchen nu på 9-10 dagar, så innan jul kan ni ju kolla på blocket efter någon som säljer innebandyprylar för jag kommer säkerligen ha tröttnat på innebandy både tre o fyra gånger innan dess.....men bara jag tänker på Hällefors blir jag ju glad i HELVETE HELLER!!!!

Men Men bara bita ihop åka upp dit o föröska vinna sen hem till sköna sängen o sussa för sen så är det onsdag och då väner veckan......och det närmar sig helg med stormsteg!!!

Kyss bordet!

/Kenneth and the Knutters

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas ni åker på stor däng =)

2008-11-11 @ 15:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0