Funderingar....

Hmm då var det äntlgen måndag igen och man har en skön o givande arbetvecka framför sig!! Guuuud så skönt!!!
JA och som vanligt så blir det ju plastbandy var o varannan dag oxå.....match imorgon hemma mot Real Hovsta, kommer bli en riktigt bra fight tror jag!!

Nu så här nån dag efter helgen har man ju landat och hämtat sig från sin utsvävningar....och jag har fått några saker att fundera på???

Vart sov egentligen Tobbe i lördags?
Är det bara Kjell-Börje som gillar Fernet?
Är verkligen Virus så störd?
Kommer Lytta få störst Chipstuttar i länet?
Hur lyckas man bli uppraggad av en bli döv tjej på Klaras??

Ja du frågorna är väldigt många.....men svaren är få! Kan ju meddela att jagf verkligen längtar tills imorgon då man får träffa alla innebandynissar igen och få en redogörelse från lördagen......

Jaha som sagt måndag idag?? Vad händer? Inga större utsvävningar skulle jag tro, blir nog en tripp hem till päronen efter jobbet och njuta en stund i bastun......sen blir det nog soffläge skulle jag tro, ja om det inte dyler upp några andra fina erbjudanden!

Nej nu ska jag försöka få i mig lite käk!!

/Brun Sju

Kommentarer
Postat av: TT

Döv tjej på Klaras? Vad missade jag?

2008-11-03 @ 13:19:47
URL: http://tonysegen.blogg.se/
Postat av: marre

vem raggar på döva brudar?

2008-11-03 @ 16:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0