EN sån Fredag....

Fan vilken kanon fredag man haft.....ja efter jobbet alltså!!! Hmm ja direkt efter jobbet så tvätta jag bilen kanske inte så jävla skoj men det behövdes!!

Men sen så!! Då blev det andara bullar!!! Kebaben ringde o var sugen på pizza och visst svara man jag på detta erbjudande passa även på att bjuda med Blobb o Virus på en finare pizzabjudning!! Efter maten så började det ju suga slite i den berömda öltarmen, ja för vissa andra personer ville nog suga annat men nämner inga namn!!

Så jag, Blobb o Virus halkar in på Hornet och sätter oss där o surrar en massa skit om allt mellan himmel o jord, och dricker några fina kalla öl!!! Jag några, inte många, tror nog att kvällen hela konsumtion stanna vid 4 öl, och jävlar det är nog blnad dom godaste öl jag druckit!!¨

Öl nr 1


Öl nr 2


Öl nr 3 & 4


Men när vi väl satt där o hade trevligt så messa Herr Ödlan till Virus och kom förbi och sänkte säkerligen 3-4 snabba bira och började genast tjata om Wärdan/Hundgår´n......ingen var så sugen på att gå dit utan alla gick hem till sitt.....ja förutom Blobb som tydligen fick skjuts!! Och vad jag tror så kommer nog Ödlan halka in på Wärdan framåt kvällen och komma hem sent och imorgon må som en Pasi-kopia....

Söta Grabbar, Virus, Blobb & Ödlan


/Plums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0