Boxer.....igen

Jaha då var det dags igen......Boxer har lyckats skicka mig en påminnelse på en icke betald faktura!?! Förbannde jävla klappidioter, mysplågare och fansjävlar!! Hmmm kollade precis upp detta på banken, och visst är denna faktura betald, betald via autogiro, så nu jävlar i helvet ska det skällas så det står härliga till!

Synd att det ska vara straffbart med att hota folk och bombhota ställen.....hade det inte vart så hade jag redan nu sätt till att på nått sätt riktat ett kraftig hot mot Boxers lokaler!!! Faaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!

Ja detta var en skön start på helgen nu när man kom hem från jobbet, så nu ska jag vara bitter ett tag samla kraft och hitta alla fula ord jag kan sen ringa till Boxer och fråga hur dom egentligen mår!

Fredag igen.....så gött!! Ikväll så vankas det innebandyderby jävlar så skoj det ska bli att möta Linde, hoppas verkligen på en storpublik nere i hallen ikväll!! 

/Una-Bomber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0