Blow The Horn

Kära lilla DU......det var inte jag som skvallra att det skulle vara fest ju!!! Hmmm blev helt ställd när jag kom till ICA idag och blev kallad glappkäft!!! Tror det var någon annan som råkade försäga sig där hemma att det vaknas fest sen!!! Så snälla häng inte ut mig så där ha ha ha!!! Men det gör inget tycker om dig ändå!!

Jaha onsdagkväll!!! Mini-lördag, kanske ska dricka en kall öl här hemma o bara ha ddet gött?? Nja vi får se hur det blir!

Har en liten fundering kring detta klipp som ligger här??? Fan kan inte det vara en av dom roligaste filmer som någonsin gjorts?? Varför vann denna film inga stora priser?? Varför belönades inte skådisarna för? Fan dom har ju en enorm känsla vid konversationer iafl!! Att dessa två damer inte sökte in på scenskolan är ju ett under tror nog att dom hade kunnat kommit långt..........ja långt kom dom nog ändå?? Långt ner i halsen!!

En Svensk Klassiker!!


Nej nu ska jag jag inte göra nått!!

/Falukorv

Kommentarer
Postat av: marre

du har nog missat lite där, lilla vän. Det är KUL att hänga ut dej nu förtiden.. det är underbart att du blir ställd och inte finner ord ibland :) och jag får väl säga att det var ett MISSFÖRSTÅND från min sida att det var du som glappade om festen ;)

2008-11-06 @ 12:10:31
Postat av: Alina

Hej! Brukar du träna på fritiden? Berätta gärna hur du gör i så fall! Ha det fint! :)

2008-11-06 @ 12:15:24
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: TT

Ha ha, ja gör det. Snälla Mums, berätta HUR du gör!!

2008-11-06 @ 13:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0