Stukad Hjälte Tillbaka

OJ OJ OJ FY FAN!!!! Så som jag mådde igår så jävla dåligt har jag aldrig mått i hela mitt liv!!!

Men Men nu är det måndag och en helt ny vecka.......och snart så bär det av mot örebro för inmundiga nån kall bira och sen kolla när Bajen kör över ÖSK.........förhoppningsvis!

Ja just d, lördagen då?? Jo HH var riktigt lyckat, mycket folk, mycket sol, mycket läsk. Vilka som vann?? Ja vora tacksam om någon kunde svara på det, jag minns faktikst inte riktigt. Eftersom min kamera befinner sig på hemlig ort så kommer det bilder så fort jag fått tag på den.

Lev sunt - utan alkohol som jag gör!


/P

Kommentarer
Postat av: Noratösen I guess...

Nähä mådde du dåligt i går? Var förvånad jag blir!!

2008-07-28 @ 11:07:08
URL: http://norafia.blogg.se/
Postat av: Liza

Kom bara ihåg vad du lovade: den sista varje månad skulle det komma upp nostalgi. Tycker du kan kalla inläggen för "Månadens tripp", så börja fota pappren som jag hördes ryktas om och släng upp dem. För övrigt tror jag att Svansjön gått bättre om du haft såna där tå-skor som de har på riktigt. Tänk på det till nästa gång ;)

2008-07-28 @ 14:20:02
URL: http://lizelus.blogg.se/
Postat av: Seawall

Liza: Hmmm kommer upp fina papper när det drar ihop sig mot nostalgitider

2008-07-28 @ 14:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0