ÖSK - HAMMARBY 1-1

Jaha då var men nyss hemkommen från storstan efter att ha vart o kolla på lite boll.......på den anrika Eyravallen eller Behrn Arena som dom numera kallar detta kommiersiella bygge.

Så vid kl 16 åkte jag, Virus, Linda, TT och Alle mot Örebro och hamnade på Olearys där käka en lite smaskens och drack några kalla öl..........sen bar det av mot arenan där jag var lite orolig för att inte komma in då Bajenfans har startat en liten aktion på bortamatcherna mot SEF. Men men efter lite vänta så kom man till slut in......där jag och Herr Virus stog o hängde mot ett staket o glös på fotbollen.

Matchen då??? JA har ju sett roligare tillställningar men i mina grönvit ögon så får jag vara nöjd med slutresultatet....
Petter Andersson var ju som vanligt hur bra som helst, Sulan kanske har sett sin glansdagar.

Snipp Snapp Slut

/Åke Ortmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0