Nej....inte han oxå!!

Jo då det stämmer.......jag oxå!!!

Eftersom detta är mitt första inlägg så kommer jaginteodsla en massa tid o skriva en massa strunt som jag tidigare gjort.

Hmmm denna blogg då?? JA Ni kommer bestå av galna upptåg, fyllehistorier, en o annan nakenbild kanske? Kommer väl försöka dokumentera det mesta som händer kring mig, Efter sommaren kommer det väl bli en del skriverier om platsbandy oxå.

Men nu ska jag sänka min GT sen lägga mig på soffan och glo lite!!

10 4 Roger Roger

Kommentarer
Postat av: virus

king virus är först!!!

2008-07-24 @ 22:43:24
Postat av: Liza

haha, så du kan inte hålla dig borta från bloggträsket =)

2008-07-25 @ 08:39:48
URL: http://lizelus.blogg.se/
Postat av: Noratösen I guess...

Ha du är la för rolig du gubben! Då kanske man kan bli lite uppdaterad lite oftare kring ditt liv eftersom du aldrig har tid med oss!! P&K

2008-07-25 @ 15:28:50
URL: http://norafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0