Fredag - Möjligheternas Dag

Jaha fredagmorgon, sitter vid köksbordet med mitt morgon kaffe och uppdaterar denna blogg......
hmm fan känner mig redan som ett bloggproffs HA HA.

Denna dag då?? Jo först detta med blogg o sånt, sen in i duschen och försöka göra sig snygg, sen ska ut på lite shopping äventyr, eller äventyr??? Bolaget kan man ju utan o innan känns det som sen ska jag o Ceder o shoppa lite redbull till morgondags bål......morgondagen tänker ni då?? Årets fotbollsturnering går av stapeln då! HH, HAGA HILLS

HA HA nostalgi i denna bild, ser ni Baccus i bakgrunden, ni som var där för 10 år sen vet vad jag menar!!!

Aaaaa min första bloggbild!!!!!

Ser ni Baccus i bakgrunden, vilka minnen är ganska exakt 10 år sen det begav sig mina vänner!!

Ha en underbar dag min små duvhökar!

/Seawall


Kommentarer
Postat av: Noratösen I guess...

Tat lugnt!

2008-07-25 @ 15:42:54
URL: http://norafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0