Ernst Kirchsteiger

Jaha då har man slaktat en soffa här hemma......och då menar jag slaktat den ligger du sönderslagen, söndersågad och sönderriven i kartonger och sopsäckar! Så nu är det bara vänta på att återvinningscentralen har öppet så man kan kasta bort skiten.

Varför slå sönder en soffa? Ja ni som vart här vet ju att den har sett sina bättre dagar, soffan fick lite golvkänning när vi satt här ett gäng o kollade på fotboll o drack öl. Så nu är det dags att leta på en ny soffa......har en liten 2sits på vinden som jag får använda så länge....

Ernst Kirchsteiger den långa drasuten......kommer nog att känna mig som honom imorgon då står det ommöblering på schemat och installation av hemmabiosystem, och ja vem vet? jag kanske tom kommer springa runt här hemma barfota och bara läsa in rummet och komma i sinnesstämmning.....

Eftersom min kamera befinner sig på annan ort och mobilen är paj så kan jag ju inte dokumentera mitt pysslande här hemma men det kanske kan dyka upp en bild eller två när jag är klar med mina installationer.
Undrar om jag ska åka ut till nån gammal fårabonde o hämte lite ull och tillverka mig en finare ullkrona??


/Ernst


Kommentarer
Postat av: Noratösen I guess...

Du har stenkoll på vad mannen har grejat med! Jag gillade hans "som att kissa på sig i grodmansdräkt" när han hade vadarstövlar på och klev ner i vattnet. Kan han referera till det?

2008-07-30 @ 00:08:01
URL: http://norafia.blogg.se/
Postat av: SHORTY ♥

sv; tackar tackar :)

ha en fin dag!

2008-07-30 @ 08:07:52
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0