Dagen efter........

.......jag vart o kollat på fotboll är det idag!

Dagen började på absolut bästa sätt, ligger i sängen o har min skönhetssömn kl 09:00, när grannens lilla hund (Rotwailer) fick ett kraftigt pskybryt nere på gården och skäller så jag tror vartenda fönster ska spricka!
GOD MORGON SEWALL!!!! Älskar att vakna mjukt, lugnt o skönt!!!!

Efter detta hoppade man i duschen för att tvätt bort hundchocken, efter en skön dusch så var det tänkt man skulle vara lite duktig och åka upp till jobbet för o plocka in posten nu när Herr Boss är på semester.......men lagom när man svänger ut ur porten kommer Mr Kebab som ett "jehu" farandes förbi hotellet omkörandes en husbil och hängade på tutan! Alltid kul o se folk som tar det lugnt i trafiken! Efter ha sagt Hej o tjo o tjim å sånt så hamnade vi på DaCapo och njöt av en finare frukost! Efter frukosten så fick jag iafl dagens ärende uträttat.......inplockning av post!

Och nu sitter man här och skriver en massa strunt som säkert någon tycker väldigt mycket ordbajseri men det får ni tycka...själv så tycker jag detta är ganska så roligt!!!

Hitta en mycket fin bild på datorn.............ett musikinstrument från den senaste sälenresan

Locket änvändes som musikinstrument när vi var i sälen senast

//Erik Lallerstedt

Kommentarer
Postat av: TT

Kanske det det bästa kastrullocks solo som någonsin spelats...

2008-07-29 @ 12:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0