Buller ett minne blott

Dagen då vi hade tänkt styra vår kosa mot metropolen Lindesberg men ICKE Augustibuller gick i konkurs så jäkla surt.
Vi hade vart ett sött litet gäng på 12-13 st som verkligen hade viljat satt upp ett stort militättält, på med umpabumpaspelaren sänkt ett kall bira i solen och träffat andra galna människor som är där.
Fan jag hade ju sett framemot detta kollat/lyssnat på en massa sköna band, som DLK, Dia salma och staden Örebros stora musikexport Millencolin, men det jag hade set framemot allra mest för att se var Propagandhi och Path of No Return. Men Men nu får man hålla sig ugn och städad istället och försöka fördriva tiden med nått annat vettig. Funderar faktiskt på om man skulle börja med knyppling? Är det någon vänlig själ som läser denna blogg så får ni väldigt gärna berätta vart jag ska vända mig.



Path Of No Return - Cold Grief Empty Eyes

Ha en bra dag!!

/Festivallurad

Kommentarer
Postat av: Fia

När bjuder du in mig på fest då? ;)

2008-07-30 @ 18:59:38
Postat av: Jag

När? Fest? Hmm ja du du får väl höra av dig är du e partysugen så får vi se vad som händer. Tjipp

2008-07-31 @ 10:10:04
URL: http://seawall.blogg.se/
Postat av: Mia

Angående knypplingen så har jag hört att garnaffären vid kyrkan är mycket bra på sådana saker, men vad vet jag! Har aldrig utövat denna kvinnosport och du kommer aldrig få se mig göra det heller! Men jag kan säga att när jag dyker upp i nora nästa gång, blir väl runt marken, då ser jag fram emot att se dig sitta där utanför din port och sälja av dina fina hantverk ;)

2008-08-05 @ 22:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0