Baccus - Vilka tider det var!

Tack så jävla mycket mina kära vänner för hjälpen att komma ifrån Baccus.......krävdes mycket men efter ett par fina helger så lyckades vi!

Alltså fattar ni?? Det har gått 10 år sen vi hade det gemytligt på Baccus, Vilka??? JA hmm kan väl säga att det var dom flesta, men dom som var där oftast var, Holms, Cederblobb, Volta, Jimpa ja ni var säkret fler.
Vilka minnen som finns, varje fredag efter lunch - Upp till bolaget handla 2 stadiga backar med Norrlands, på med stereon där Theraphy gick varmt, mer öl o mer folk strömmande till och festandet började! Minns även Dig Kristin som ville komma in i min lya och ville påkalla uppmärksamhet genom att kasta en sten på fönstret, en normal människa kastar en liten sten...........men icke hon en stor jävel så det skallra till ordentligt tur bara att hon träffa fönsterkarmen oh inte glasrutan. JA den som får mest cred för den tiden är nog iafl Holms som t.om bodde ett tag hos mig, han och jag som satt på stekhuset innan vi hade samling till fotbollsmatchen och drack ett par finare kupor........

Tack mina kära vänner för att Ni såg till att dessa jag fick dessa brev

Minnen Minnen......tur att man blivit vuxen nu och inte håller på med sånna dumheter



Theraphy - Screamager

Kommentarer
Postat av: Liza

Ohlala, det här verkar bättre än Minnenas television. Jag fastnar för 2 meningar: "Vi har fått klagomål på Ditt sätt att sköta Ditt boende" - rent spontant tänker jag att sköta boendet är hur jag sköter om min lägenhet och då kommer ju frågan om du inte städade ordentligt... fast roligast är nog ändå : "tur att man blivit vuxen nu och inte håller på med sånna dumheter"... Hahahaha, så du menar att du lugnat ner dig? Oh my god... jag vågar knappt tänka på hur det har varit i så fall... Ser fram emot nästa nostalgitripp den 31 augusti=)

2008-07-31 @ 11:35:26
URL: http://lizelus.blogg.se/
Postat av: Liza

Jag ändrar mitt tidigare inlägg... det mest roliga är att du ska vara utflyttad 970731 och brevet är daterat 980715. hahaha, att jag inte såg det från början=)

2008-07-31 @ 13:44:04
URL: http://lizelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0