Vlken jävla helg....

Fan tror nog att denna helg är en av dom roligaste ja upplevt på flera år!! Mycket härj, öl och annat sjukt!

Fredag: TV-spelskväll, fifa09 var hur skoj som helst, deltagare, Blobb, Bobo, Virus, TT, Kebaben och så jag.....kan ju säga så här det var skoj o spela men jag fatta inget, lyckades under kvällen att INTE göra ett enda spelmål men ja hade iafl mest gula o röda kort.....nå ska man vara bra på!

Lördag: Frukost på läktaren nere i idrottshsuet och kolla på damnnebandy, ja det var kanske inte den bästa matchen men många mål blev det...........sen vidare till Virus och där vankades det öl och film......en gammal klassiker gick varm, Torsk på Tallin den är ju hur bra som helst! Sen efter detta drog vidare till TT där det vankades lite lagfest och jävlar vilken tillställning! Mycket folk och väääääääldigt mycket läsk!! Var en riktigt bra tillställning! Tack TT!!!

Söndag: Bakfylla, kräkas, innebandy......eller inte? Hmmm spela inget var bänkvärmare!

Nu så ska jag sova.....trött, tröttar, Jag!

Kommentarer
Postat av: Evy

Vi väntar med spänning på bilder från TT's place! :D

2008-12-07 @ 23:35:13
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0