TT - innerst inne.....

Så vet jag att du tycker om mig............jag tycker om dig oxå min älskade vän!!

Tack för dom värmade orden...........

Postat av: TT

Om du höll på dom där blekfeta jävlarna i finalen så är du äcklig.
När ska du fatta att man inte kan tycka att det är bra att Finland vinner över Sverige i Idrott?
Jävla klappis!

2008-12-15 @ 07:56:53
URL: http://tonysegen.blogg.se/

Postat av: TT

Nej, jag håller inte på Polen. Och fan i mig inte när dom möter Sverige. Då är dom tandlösa felknullade jävla kolgruveinavel hela bunten.

Tvätta dig på överkroppen och kom in i matchen för fan!

/ Mirozlav Kubistal

2008-12-15 @ 16:10:01
URL: http://tonysegen.blogg.se/

.......................................................................................................................................

Men Men nu så är detta VM över så nu får vi hitta nå annat som du kan reta upp dig på, ja det är ju inte så svårt att hitta på nå, finns ju massor av ämnen, folk, åsikter som vi kan ta upp eller vad tycker du???

Måndag idag......ytterligare ett steg närmre nästa helg fan så skoj det kommer att bli på lördag! Julcup med plastbandyn som kommer att avsluta med ett hejdundrande party hoppas jag!!!

/M

Kommentarer
Postat av: TT

Du är min stora kärlek! Det där vara bara för att få dig i lite erotisk stämning....

2008-12-15 @ 23:36:43
URL: http://tonysegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0