Söndag....

Fan vad skönt det är att vakna upp en söndag o inte ha huvudvärk, ångest o känna sig bakis den känslan har man inte upplevt på länge!!! Alltså e en helg nykter........jag är stolt!!

Gårdagen då?? Började med en lunchbesök hos Greken, jag, Blobb o Virus sen så slöt TT upp o vi åkte ner till hallen o kolla på lite innefotboll......och jävlar vad folk det var där.........och jävlar vad det var dåligt med syre i hallen!!! Kolla på några matcher och ja det finns ju en o annan som  kan joxa med trasan!
Dagen fortsatte hemma hos Virus där vi beta av några låtar Guitar Hero!! Fan snart kommer jag ju kunna lira på medium inte illa pinkat av en tondöv kille utan koordination!!! Sen ner till hallen igen för o kolla på en riktigt batalj, Nora - Ervalla, en riktigt trevlig match som Ervalla vann bväldigt enkelt till slut!!
Höjdpunkten nere hallen var när något klappmongo från Hällefors sköt upp bollen på läktare.....träffa en kaffekopp, jo då det skvätte kaffe överallt.......på TT o Virus som blev totalt nersölade med kaffe.....ha ha skadeglädje den sanna glädjen!

Kvällen avrundades med en Pizza och film.......var fanimej skoj att kunna umgås med lite kompisar utan att dricka läsk, den största o enda frågan är om vi nu har gjort det tidigare!???!?!?

Nej nu så ska jag snart häva mig iväg till päronen för en finare söndagsmiddag!

/Via Direkt  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0