Snart dags.....

Nu jävlar närmar sig det med stora steg......imorgon smälle det! Då kommer han, den stora feta röda gubben i röd outfit och skägg...........men ja jag tror inte att han kommer till mig har nog inte vart tillräckligt snäll iår!! Känns som om jag har vart ute o slarvat alldelses för mycket.......som igår tex!

Jag o Bror var hemma hos Tony en brandomskamrat till bror, en gammal arbetskollega till mig, var en mycket trevlig kväll, med Mumma, Snakebite, Öl och nån whiskey!!! Kom hemrumlandes till mor o far vid vid en 2-2:30 tiden!!

Hmmmm idag så är det dags att köpa julklappar......märkligt att man alltid ska vara ute i sista minuten!!!

Nej nu så ska jag äta lite frukost.......

/Ho Ho

Kommentarer
Postat av: Näs-Bengt

God Jul och gott Nytt År!

2008-12-23 @ 10:20:45
URL: http://www.knockout.dinstudio.se
Postat av: marre

man tackar ödmjukast. jag mår mycket bättre idag :) så imorgon är jag nog frisk som en... nöt?

2008-12-23 @ 21:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0