Liza! Varför Liza??

"Och när jag inte ville ha paketet så frågade hon om jag visste någon som kanske ville ha ett. Jag funderade ett tag på att lämna Seawall som referens eftersom jag vet hur glad han/du blir av unga tjejer som ringer och fnittrar i luren. Men sorry, jag valde att svara: "Nä mina bekanta är lika tråkiga som mig." " Hämtat från Lizelus lilla blogg

Hmmmm fan DU skulle ju ha lämnat mig som referens, älskar ju när det ringer kvinnliga säljare o sifoundersökare, man kan ju alltid fantisera att dom ser bra ut.....ha ha ha ha.....

Men vad gällde då saken? Nå som kallas Scrapbooking?? Vad är det egentligen?? Pyssel och plock? Klipp o klistra?? Nja kanske inte min grej trots allt är inte direkt så kreativ när det gäller sånt......har en känsla av att det skulle nog bli CRAPbooking om jag satte igång!

Men Liza.....nästa gång, hälsa från mig!!

Dagens händelser????? Hmmm har inte hänt så jävla mycket.....mest en massa jobb, oc nu ska man försöka få i sig nå att käka sen iväg och jaga plastboll någon timme!

Just d......höll på att glömma en sak! Min kära vän TT är ute på kryss.....han var riktgt taggad på att åka, men idag så kom det ett SMS: Pro Resa. Jag och Mogge plus 40 st 70 åringar. Var fan är alla blåljus resenärer?
HA HA HA.....fan vad skoj med en pensionärsresa!! Ett par timmar senare får jag ett MMS från TT, där sitter hans medresenärer och sjunger en finare pensionärssång.......ha ha ha!! PROkryss var det här!!

/Kattmat

Kommentarer
Postat av: Liza

2008-12-02 @ 18:37:37
Postat av: Liza

Hahaha, jag förstoood att du skulle bli taggad på idén men då vet jag till nästa gång =) Jag tror fasen jag ska sno din crapbooking och starta telefonförsäljning jag oxå.



Och en snabb tanke kring pro - det är tisdag. Vem annars är ledig att åka mitt i veckan? Dessutom (om jag inte minns fel)så är tisdagar bingoavgång. Hälsa din vän det du =) Å andra sidan kanske det finns ena riktiga rullatorrockers ombord så lyckan kanske blir gjord ändå =)

2008-12-02 @ 18:40:38
URL: http://lizelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0