Jul......

Jaha då har julen sprungit förbi med an rasande fart!! Men ja det har vart en riktigt trevlig jul! Julafton firades med familjen, där man åt, åt sen åt man lite till och därimellan slank det ner lite gott att dricka oxå! Tomten var snäll iår oxå jag fick iafl några paket, lite bra o ha saker som man önskat sig!!!

Juldagen?? Det är ju den stora partydagen i juletider........så festen starta hemmahos Virus vid 16-tiden med några kalla bira och lite Guitar Hero......och det är ett spel som jag verkligen inte är bra på! Men jag gör så gott jag kan och klara iafl av någon låt på easy!! Efter några öl o svordomar hemma hos Virus knallla vi förbi hotellet och köpte biljtter till kvällen utgång! Nästa anhalt blev Blobb där den stora festen skulle äga rum! och vilket party det blev!! Mycket folk som man inte parta med år o dar, mycket läsk, bra musik.......och en o annan brallis dök förbi oxå. Efter några timmar hamnade vi på hotellet.....och ja hoteller är alltid hotellet så räcker att skriva så! Efter dettta stunda det en eftersläckare.....och helvete vad  onykter man blev! Rumlade hem sen som satan iafl........vid 06:30 så kröp man ner i sängen!! Så dagen efter tillbringades i sängen o på soffan med litervis med vatten!!!

Kvällen då?? Hmmmm blir lugnt som en filbunke, lutar år lite tv-spel hemma hos Virus!!!

/Död Fisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0