Fiskpinne eller vakumpump?

Anonym om Lite bilder från helgen!!:
Bilderna visas för allmänheten i förhoppning om de inte används i olika sammanhang utan fotografens medgivande. Om du förekommer på en bild som du inte vill ska vara kvar, eller finner en bild som du anser stötande

.............................................................................................................................................................................

Vad då? Förstår inte, eller så är jag väl så jävla dum så att jag inte fattar nått? Förklara mer TACK!
Om det nu finns någon bild på någon som DU inte tycker skall vara på min blogg så får DU gärna höra av dig så ska jag omedelbums plocka bort ev bild/er.

Om jag förekommer på någon bild som jag inte vill ska vara kvar? Hmmm ja det här säkerligen redan inträffat........men jag har inte hundra koll på allt som händer! Men om jag nu skulle uppleva att en publicerd bild på mig vara "otrevlig" så skulle jag då be den som publicerat denna bild att ta bort den...

SÅ om jag nu ev lånat någon bild från sida och ej angivit källan så ber jag så hemskt mycket om ursäkt och ska jag nu ta bort någon bild så skicka mig ett mail så kommer alla vara nöjda o glada i framtiden och ska endast publicera bilder som jag tagit själv, fått av någon vän, och fått tillåtselse att publicare personerna på bilden i fråga.

Just d......min mailadress! [email protected]

/Kodak

  


Kommentarer
Postat av: Trogen läsare och lika trogen tittare.

Hur fan kan man komma och gnälla över att man inte vill vara med på kort efter en fest?Är det så illa att man inte står för det man gör??

Själv har man vart skärmsläckare på NorasUngdomsgård iförd endast en gardin som enbart täckte mindre delar av torso!Dumt? Jävligt dumt!!Men har ingen att skylla förutom mig själv(lite T.Holm oxå....)

Stå för det ni gör och gnäll inte på Sjövall för jag kan ge mig #%&" på att ni hade gottat er i om det var någon annan som fastnat på ett genant kort...

More Mums For The People.

Ps.Ricky var en ung pojk,det finns det papper på.

2008-12-10 @ 08:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0