Det närmar sig...

Fan så fort det går, julhelvete närmar sig ju med stormsteg.....inte bra!! Jag som VM o juklappsproblem, hmmm som tur är har ju Ststil öppet på julafton så man kan ju alltid fynda nått där, en rattmuff, spolavätska eller en doftgran! Åh så skoj o få jukklappar från mig!!!!

Julklappar ja.....då ska det ju rimmas oxå! Jag har ett rim som garanterat kan stå på alla julklappar:
Detta är ett dataspel, Rätta mig om jag har fel.
Hur bra som helst ju......

När jag ändå är inne på avdelningen julklappsrim kan jag ju förmedla några till som jag funderat på, inte illa att komma på rim innan man ens köpt en julklapp!!

2 st rim till er som ska ge bort en DVD till någon....
1. Den är blank och platt, och kommer ge dig många skratt!
2. Placera denna i hållaren och tjofadderitt så kanske du får se Brad Pitt!

Och detta är ett rim för er som ska ge bort nå helt annat till någon ni tycker om!!
Den surrar och du kanske blir svett denna sak är hård som ett spett!


Nej nu så ska nog jag ta och städa lite......alltid skoj en fredag men man måsta ju få lite julefint här hemma!

/Rimstuga
Hmmmm inte illa va!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Inte visste jag att du är så kreativ!

2008-12-19 @ 17:41:09
URL: http://gj.blogg.se/
Postat av: marre

"Placera denna i hållaren och tjofadderitt så kanske du får se Brad Pitt!"



- jag dog.

2008-12-21 @ 17:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0