Boxer....

Känns som detta har blivit en föjetång här på bloggen......men ja dom har ju inte riktigt vart så lätta att ha att göra med den sista tiden......

Men nu så!! FY FAN!!! Jag blir så imponerad av domså det inte finns!! Dom har nu skickat mig ett brev (ÄNTLIGEN) och bett om ursäkt för allt strul som varit! Tack säger jag! Även med i brevet fanns det nu nå typ av papper att auogirot nu ska fungera och det kommer att drs från mitt konto varje månad framöver.....inte illa tog nog bara ett drygt halvår för dom. Men som lite plåster på såren så fick jag lite mer kompensation......några månder gratis till!! Fan så näjd jag är nu, Boxer is the shit!! Känns som en tidig julklapp på nå sätt!!

Ja och om en vecka så är det dags......julafton, som jag längtar! Ser verkligen framemot all god mat, god dryck och förhoppningsvis gott sällskap!!! Vem vet jag kanske t.om får nån julklapp?? Om inte annat får man själv se till att bli klapp!!!!!

Nej nu så ska jag ta och fixa o dona lite!!

/Robert

Kommentarer
Postat av: Mia Maria

Tja! Blir du hemma över jul, eller bär det av över sjön i år igen?

Kram Kram

2008-12-17 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0