Vart är dom??

Hade räknat med att hela lägenheten skulle vara en stor byggarbetsplast närjag kom hem för att käka, men ICKE!! Här har det inte dykt upp några Ernstkopior ännu......dom dyker väl upp under eftermiddagen kan jag tro....och hoppas jag.
Men fan hur ska jag klara mig utan vardagsrum i några dagar??? Ingen TV, ingen skön soffa att ligga i?? Hmm får väl åka hem till någon för o kolla på tv....päronen kanske?? Då kan man ju alltid få lite gratis mat! Göööööööööttt!!!

Appråpå mat jag, på menyn idag: Pyttipanna, Stekta ägg, Rödbetor, det enda som saknades här var en gammel Danska och en stor stark!! Muskelmat som Räven sa!

Nej nu ska jag ta och kila iväg till jobbet! 

10 4
Over and Out

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0