Vad hände?

TT vil bara säga GRATTIS!! Fan jag hade ju räknat med att hela Nora och mellan sverige skulle flyta bort. Så GRATTIS att du fick sova en hel natt.

Men vad hände? Vart tog vädret vägen? Fattar inte nått, var uppe inatt en sväng vid 3 snåret och var det minnsann inget regn, JÄVLA SMHI!!! Men ja skönt trotsallt att vädret inteblev skit.

Idag börjar det, OS dom olympiska spelen, äntligen får se lite roliga sporter igen som man sällan kollar på, typ vattenpolo, landhockey, fäktning, segling. En undran bara? Varför är ridsport med på OS för? Jag förstår inte, men ja om nått år så kommer väl säkerligen det vara med kameler oxå! Läste i tidningen att en ny sportska göra debut på oss, Bicycle Motocross eller BMX som vi normala säger.......det är ju en sport för riktiga atleter, BMX? Baggy jeans, kepsen bakofram, en joint och ett par kalla bira, fan låter ju som en sport för mig.

Under eftermiddagen kommer det dyka upp en ny liten avdelning här på bloggen, Veckans Finska Ord, och varje fredag eftermiddag kommer ni kära läsare få lära er ett nytt spännande ord. Fan vad skoj eller hur!

/Dr Phil

Kommentarer
Postat av: Evylyn

Veckans finska ord? är det efterfesten jag är inne på eller vad händer? :O ;D

2008-08-08 @ 12:04:43
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/
Postat av: TT

Vad snäll du är som tänker på mig. Ska vi kela?



Du Evyy, sluta häng på efterfesten, där finns bara gubbar i 30 års åldern med dåliga avsikter för unga flickor som du.....

2008-08-08 @ 14:30:14
Postat av: Mia

Hmmmm.... Varför ridsport är med i OS....

2008-08-10 @ 00:14:38
Postat av: Seawall

Mia: Nu ska du inte låta negativ he he

2008-08-10 @ 15:03:13
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0