Surt sa Räven!

Jaha då är man hemkommen efter en tripp till Norrköpning och säsongens första innebandymatch......väl på plats och efter uppvärmningen fck man reda på hur laget skulle formeras, och ja vad ska man säga, jag fick spela högerforward?? Hmmm kom som en liten chock eftersom man under hela sin karriär spelat back hela tiden ja förutom nått enstaka inhopp på udda platser.....men men det gick väl att spela forward oxå, tyvärr inga mål bara.
Hur gick matchen då?? Ja kan ju säga att vi hade iafl tur vädret.....blev förlust, bara bryta ihop och komma igen.

Nu så ska jag lägga mig på soffan och ta hand om min sargade kropp...har en ljumske som inte mår riktigt hundra men ja förhoppningsvis så släpper det väl till på tisdag då det är träning.

Tjinge Ling!!



 

Kommentarer
Postat av: isolda

sv: HAHAHHA ja, tror nästan att det kan vara så.

2008-08-24 @ 21:13:44
URL: http://streetfighter.blogg.se/
Postat av: Noratösen I guess...

MEN ÖSK VANN!!!

2008-08-24 @ 22:01:38
URL: http://norafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0