Raketost

Aaaaaa Söndag så skönt, vakna upp och må bra, me like!! Häder idag då? Hade ju tänkt att gå ut o springa 2 mil sen hem o göra 200 sit ups och armahävningar.......i helvete heller, På den sjunde dagen vilade man som Räven sa.
Så det kommer bara bli en massa TV och sen kommer det nog bli en massa TV.......

Michael Phelps..........8 guld. 8 olympiska rekord, 7 världsrekord,  vad säger man?? Världsklass, vad ska du hitta på nu då? Simma kan ju inte lixom vara så roligt längre när man har slagit allt och alla?? Om jag fick välja så skulle du satsa på att bli den första som lyckas klättra till månen??

Fan har blivit lite inspirerad av Fröken Lizelus ang musiken......men jag ska nog inte vara så seriös och lägga upp en massa kategorier.......har kommit fram till att jag har ju haft alldeles för lite "hårdrock" här på bloggen så nu ska det bli ändringar på det.........så luta er tillbaka och njuta av följde musikstycke:



Tjipp & Hajk på er alla monsterdiggare!

/Mr S

Kommentarer
Postat av: Liza

Haha kul att kunna inspirera någon =) Har kommit på att jag ska bjuda in Phelps till Vansbrosimningen. Det året ska jag ställa upp och så ska jag lägga mig i medvågorna från honom och inte behöva ta ett simtag. Fan vad jag är smart.

2008-08-17 @ 14:07:09
URL: http://lizelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0