Smygpremiär

Tydligen så smyger OS igång idag med lite damfotboll, men smyger? Hur smyger man igång ett OS det råkar ju bara vara världens största idrottsliga händelse!! Men ja själv så kommer ja ju kolla på fotbollen eftersom det inte finns så mycket annat att kolla på, först lirar ju tydligen Tyskland mot Brasilien.......som många säger är en drömmatch?? Hmm vet faktiskt inte alls vad jag ska säga då jag ej är insatt i damfotbollen.....men nu kommer jag nog fan bli i det HA HA.
Sen är det ju Sveriges tur att möta värdnationen Kina, kan bli tufft tror jag när det sitter en miljon kineser på läktaren och bara sjunger om Mao, ris och vårullar.....resultat i dagens batalj då? Har en känsla om att Sverigen vinner, säg med 2-1.

Gårdagskvällen så var ju uppe och tittade till grabbarna på innebandyträningen....var riktigt skoj att få ses igen och tjata lite om det ena och det andra, jäkligt skoj att se så många junisar som var med oxå. Synd bara att man går på penicillin och har fått träningsförbud av farbror doktorn......men snart e man frisk igen och då får man börja träna igen och då har vi fått tillgång till hallen igen, ska bli jävligt skoj och lira plastbandy iår!!! Kan ju länka till vår hemsida Nora IBK  

Nej nu ska jag slå i mig lite frukost sen ska jag hem till Mor och dricka lite kaffe tror jag.



//Seawall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0