Rovaniemi

Visst det är ju lördagkväll.....och jag sitter hemma vid datorn och leker lite......ja kollar ju lite på TV oxå. Men hemma en lördagkväll?? Fan trodde för nån helg sen att det inte ens var möjligt, men under har ju skett förr och Jesus gjorde vatten till vin......fan vilken kille som Räven sa!
Sitter alltså hemma och kollar på en rad sjuka klipp på YouTube.....fan vad det finns konstiga människor ute i världen, hmm ja okej då jag är ju inte så jävla normal jag heller!

Ja Rovaniemi.......där har man ju tillbringat många somrar och vintrar men fan jag har aldrig vart på språkresa där, men nu när man sett denna reklamsnutt så ska jag boka in mig till nästa år!!!



Nu ska jag återgå till min godispåse och kolla på dåliga TVprogram!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0