Reflektion!

Då har man jobbat en halva denna vecka oxå.....fan nu börjar man ju komma in i det på riktigt!

Usain Bolt, 19,30, 200 m?? Ja du man saknar ju ord vilken jävla dåre hur fan är det möjligt att springa så jävla fort ska bli riktigt skoj o se vad han mer kan prestera i framtiden............OS ja har nyss kollat lite på TV och sett en mycket märklig sport, taekwondo?? Hmmm fan dom studsar omkring på mattan med en stor Christian Svärd hjälm på huvudet måttrar slag o sparkar och skriker som om dom håller på att dö. Vad går det ut på? Mörda motståndaren? Skrika så den blir döv?? JA jag fattar inte...en märklig sport i mina ögon!

Satt ju o fundera förut om bloggen var en dryck, vilken skulle den vara? Har kommit på det nu!!!!
Ett stort glas Caprice (Kir) med massor med is......inte dumt alls, eller vad säger ni??

Ang mitt inlägg tidigare idag......att polisen hitta lite cannabis i Kopparberg.....kolla bilden, tror nog dom försökte fixa till ett redigt rökparty eller så kanske dom skulle tillverka världens största joint??? Och tevligt att IKEA är med och sponsrar oxå!

 

Nu ska jag ta och laga lite mat och diska lite!

/Gräs

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Tack så mycket, fast de är mitt andra par, de ja väntar på är de ja ska använda mest hade jag tänkt.

2008-08-20 @ 20:35:02
URL: http://liillan.blogg.se/
Postat av: TT

Capris är ett riktigt fin dricka!



Taekwondo är en sport för riktiga fjantar! En bögsport!

2008-08-20 @ 22:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0