Premiär!!!

Då är dagen kommen.....säsongspremiär för plastbandyn ska bli jäkligt skoj att komma igång och börja lira lite träningsmatcher...........är inte länge kvar ni till serien drar igång. Så idag bär det va mot Norrköping för en batalj mot KFUM där nere, ska bli intressant att se vad dom går för har inte en aning om dom är bra eller dåliga eller vilken divsion dom lirar i. Men skoj kommer det bli!! Så ja ni är ju hjärtligt välkomna att komma o kolla på matchen, matchstart kl 14:15 sporthallen F-13, vid gamla flygfotiljen.

Nääää nu måste jag packa väskan sen få i mig lite frukost sen vidare mot Centrum Cafét för att köpa med mig en sallad  så man får i sig lite lunch innan match,

Ses väl ikväll..........................om jag öööööööööööööööööörk!

/Taggad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0