Phelps

Michael Phelps vilken jävla kille, hur fan är det möjligt?? 11 jävla OS guld i sin karriär hittils, världsrekord på världsrekord fixar karln oxå......ja jag är så grymt imponerad så det finns fan inte. Så får vi se om han lyckas ta 8 guld detta OS gör han inte det är han en jävla sopa HA HA HA HA


Jaha ska man spekulera lite i hur damernas kvartsfinaler kommer att sluta då?? Hmm men vågar mig inte på några resultat!
Brasilien - Norge........Lär Brasilien vinna ganska så övertygand                                       
USA - Kanada.........USA vinner pga att den vackra  killen Pia Sundhage coachar                                        
Kina - Japan........Hmmm kan bara säga mycket RIS men Kina får det bli
Sverige - Tyskland.......Svårtippat men ja blir nog Tyskland som drar det längsta stråt....

Så nu får vi se om mina tips går in......gör dom det blir jag fanimj chockad!

Nej nu så ska jag gå och tillreda en finare matanrättning så jag har nått gott att käka till lunch imorgon sen blir det Canal+ och fotboll.

/Saida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0