Peking!!!

Hmmm sjukdomen vill inte ge sig....fortfarande feber, halsen känns som om någon sparkat ner ett flisigt vedträ i men men lite finare mediciner så ska jag nog uthärda denna dag oxå, tänkte iafl sätt tänder i e ny DVD-box den gamla klassiska tvserien Krigets Vindar......kommer inte göra bort sig kan jag meddela.

Det sägs att det vart taskigt väder inatt?? Hmm hur kan man säga så känns om mitt lilla hus där jag bor har blåst bort och numera befinner sig på nordsidan och denna enorma metropol jag bor i.

Peking...snart dags för OS kan bli skoj undrar bara hur pigg o rask man kommer var på jobbet??? Har ju en känsla av dom liksom inte har samma tider som vi har.

Dagen då?? Blir DVD hela dagen.....iväntan på allsvenskfotboll, Djurgår´n-Norrköping skulle ju sitta fint med en Pekingvinst men tyvärr så vinner nog DIF.....

En liten sommarbild......för sommaren den försvann eller???




 

Kommentarer
Postat av: TT

Fjäskar du då för Bengan eller?

2008-08-05 @ 10:13:24
Postat av: Seawall

TT: För Bengan? Nja jo lite så klart...men vem vill inte AB Skansken få stryk och bli ännu mer inblandad i bottenträsket!

2008-08-05 @ 11:17:29
URL: http://seawall.blogg.se/
Postat av: TT

Ibland skriver du som ett riktigt rövmonster!



/Granatkastare i kuvös

2008-08-05 @ 11:32:50
Postat av: Seawall

Fan jag är ju dålig på o stava!! Men du fattar ju vad jag menar eftersom du har polskt ursprung!

2008-08-05 @ 13:58:51
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0