Oj då!

HA HA fredaga igår.....och jag var hemma och bara softa och kolla på TV......somnade på soffan när klockan var ca 22:30, har svaga minnen av att jag kollade på sporten som började kl 22.......oj då!

Men men tänka iafl vara duktig idag så man ställde kl 05:55 för att gå upp och kolla på OS-finalen i fotboll, och då samtidigt mums i sig lite god frukost som man hade inhandlat igår......men ja vaknade visst kl 09:15......oj då!

Hämder idag då?? JA du......har inte allt för stora planer, men blir lite OS iafl, sen en tur till päronen och tigga lite gratis helgmat......sen till kvällen vet jag inte är ju bjuden på nån tillställningen men har inte betsämy mig om jag ska dit eller inte, ska jag dit blir det nykter (JA NYKTERT) eftersom det är match imorgon.

Så nu laddar vi ordentligt, för kl 13:00 är det final i den finska paradgrenen spjutkastning, undrar om det bli nån medalj....sa Räven.

/Man ska inte kasta spjut i rad hus 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0