Måndag....måndag

Det är nå visst med måndagar.....dom är fan inge roliga alls, man har haft en skön helg slappat och bara njutit av ledigheten men pang så är det måndag och man ska till jobbet och slita igen, laga mat bla bla bla tänk om man kunde få slappa hela tiden, men men det kryper ju allt närmre helg igen och till helgen är det ju Noramarken denna traditionella helg med massor med folk, trängsel, barnaskrik, godis, karuseller och fylla.....det sist nämda kanske jag kommer att stå för är jag rädd för......vi får se??

Fast denna måndag är ju lite roligare än andra.....det är ju löning!! Mumma Mumma!!!

På menyn idag: Grillat och potstissallad, tack för maten mor & far.....gratis är gott som räven sa!

/Lat

 

Kommentarer
Postat av: Mia

Sjövall = Alltid fullast ;) Vi ses i helgen!

2008-08-25 @ 15:03:16
Postat av: Seawall

Mia: Nu låter du så där nervärderande igen....men ja risken finns faktiskt!

2008-08-25 @ 17:14:52
URL: http://seawall.blogg.se/
Postat av: Mia

Förlåt, det var inte meningen! Men jag lovar att jag inte kommer vara helt nykter jag heller, så du behöver inte känna dig ensam! Var det 14´s fylla det skulle vara eller ;)

2008-08-26 @ 17:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0