Lördag - Nyktert???

Lördag, demonernas dag, ondskans dag, läsken dag.....då ska man hålla sig nykter hela dagen kommer kännas konstigt med tanke på hur denna sommar urartat sig.....och det har ju öppnats lägen för läsk.
Nyss hemkommen från IBK:s årsmöte, mycket trevligt fick ju gratis frukost, sånt gillat jag. Lyckades bli invald i valberedning oxå, känner att jag kommer ta mitt ansvar och jobba hårt för min sak.

Äntligen drar Premier League igen, ska bli riktigt nice med lite sköna fotbollsmatcher på TV:n, lördagar, fotboll, tips, skräpmat och bira trevligt som Räven sa! Hur kommer ligan att sluta då?? Ja hjärtart säger ju Liverpool, men tyvärr så tror jag inte att dom räcker ända fram. Gissningsvis kommer toppen se ut så här:
1. Chelsea
2. Man Utd
3. Liverpool
4. Tottenham
5. Arsenal

Läste NA för en liten stund sen HA HA HA HA......ibland läser man det man vill, var bara tvungen att scanna in denna rubrik.......



Nej nu lite kaffe sen invänta tipslördag.....Hoppas Sundsvall tvålar upp Råttorna från Solna!

/Jantas Swarandi


Kommentarer
Postat av: Nina

tack så jätte mkt :D

2008-08-16 @ 21:10:41
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0