Imorgon kommer dom...

ÄNTLIGEN.....imorgon kommer Ernstkopiorna hit och börjar byta golv, dom skulle kommit idag egentligen men tydligen så  låg inte jag högst upp på fixalistan....men nu lever man i ett stort kaos bara, får knappt plast här hemma, köket är numera en lagerlokal för möbler...


Så här såg det innan det blev tomt.....


Så här ser det ut nu.....stilrent???


Kök/lagerlokal/vardagsrum/ja allt


Men men har jag en jävla tur så är dom klara tills på fredag så då kan man få tillbaka möblerna igen på sin plats annars så dår man väl bo i byggkaoset under helgen...den som lever får se?? Men ja får jag i mig några bira til helgen så kommer jag nog inte bry mig så mycket......kanske får hitta nån annanstans att bo på under helgen???

/Trångbodd

Kommentarer
Postat av: TT

Kan vi inte ta en lagfest efter träningen imorgon hemma hos dig?

2008-08-27 @ 22:04:09
Postat av: Noratösen I guess...

Jag kanske skulle komma och ge dem lite tips om golvläggning... Jag kan ju det mesta....

2008-08-27 @ 22:05:39
URL: http://norafia.blogg.se/
Postat av: Liza

Svårt att stryka den medhårs när den är kal som fjällen i Norrland... men jag hotar med att glömma osynliga väggen och då rasar den ner för trappan och dör. Hot funkar alltid you know... Apropå inget, men vi har lika lampa =) Haha. Ikea is the shit. Fast jag har lyxvarianten med en extra läslampa på stången.

2008-08-27 @ 22:16:19
URL: http://lizelus.blogg.se/
Postat av: Seawall

TT: Hmm nja är ju lite trång men ja är ju inget golv som kan gå sönder iafl!

Tös: Välkommen och tipas, ernstkopiorna berhöver nog all hjälp dom kan få!

Liza: IKEA is the shit!!! Men roboten, var snäll mot den...snälla!!

2008-08-27 @ 22:44:02
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0