Fredag igen...

Då var det fredag igen, fredag möjligheternas dag, undrar vad en stackare som mig ska hitta på en dag som denna då?? Agendan är ju inte direkt fulltecknad. Först o främst ska jag iafl njuta ev en stadig frukost, en kopp svart kaffe sen ska jag packa ihop mina mattor här hemma och dra ut till päronen för att tvätta dom.........sen när det börjar nalkas kväll vad händer då?? Nån som har några förslag????

Läste en artikel igår på expressen, om att Finland ska tillåta mannlig omskärelse.....ja d e klart Finland tilllåter det, Äntligen kommer den finska mannen få användning för sin älskade kniv. Sårtvätt? Kosken så klart! 

Men ett litet utdrag ur artikel:
" Omskärelse av pojkar ska tillåtas i Finland, rapporterar Yles finska nyheter.
Social- och hälsovårdsministeriet bereder ett lagförslag som tillåter omskärelse då en läkare gör det på föräldrarnas begäran och då barnet har gett sitt samtycke, rapporterar den finska radion på sin webbsida. "

då barnet har gett sitt samtycke - tycker jag låter lite intressant om barnet är nyfött?? Hur fan kan ett barn avgöra det??

Taklagsfest ska ni ha och välkammad utter!

/Bar Mitzva


Kommentarer
Postat av: TT

Jour ikväll (chocker) NOT!

Men imorgon kanske en finare bläcka skulle sitta fint, eller?

Cederborgarn lät också torr i strupen....



PIP? Kga var inte igår.

Kanske Skogsrundan 24 B bjuder på fest??

2008-08-01 @ 13:28:22
Postat av: Sofia

Annars är de fest hos mig i kga =)

Bara att höra av sig

2008-08-01 @ 13:33:51
Postat av: TT

Hey hey hey, så vem är denna Sofia?

Ingen som varit hos mig under guldåren när man själv bodde där eller?

2008-08-01 @ 15:22:42
Postat av: cederblobb

Nu är det så illa TT att sofia är min tremänning eller liknande... nu jävlar börjar vi peppa inför lördagen, vad som än händer och fötter...OK

2008-08-01 @ 16:48:26
Postat av: TT

Alltså ingen kändis, i min värld.

Men va gör det, fest är alltid trevligt!

2008-08-01 @ 18:20:38
Postat av: Sofia

Då ä ju min fråga... vem är denna TT? =)

2008-08-02 @ 15:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0