Framsteg

Jaha det går framåt, sakta men säkert....ja och då menar jag verkligen sakta hade ju räkna med att herr Ernstkopia hade jobbat på lite bättre, men men det var väl alldeles för många kafferaster är jag rädd för.

Men så här ser det ut efter en dag iafl.....


Så jag hoppas ju på att dom kommer jobba på som bara fan imorgon så jag kanske får flytta in möblerna igen men ja risken känns ju faktiskt minimal.

Imorgon är det fredag!!! Fredag, Noramarken dag 1, LÄSK.....ho ho det ska vi fira med disco i köping!!! 

HA HA hoppas att hantverkarna är här när jag slutar jobba imorgon då ska jag sätta mig på en stol och kolla på när dom sliter och knäppa upp en kall god öl och bara njuuuuuuuuta!

Nej nu ska jag käka lite sen iväg och träna plastbandy....

/Ölsugen

Kommentarer
Postat av: Noratösen I guess...

Men seriöst! Ett sånt golv lägger jag på halvdag! Det måste blivit mycket kaffe och kissa för pojkarna...

2008-08-28 @ 19:09:09
URL: http://norafia.blogg.se/
Postat av: isolda

sv: jo det ska jag göra inom snar framtid, men uppgiften är att vi måste göra en butik också :) vi kan ju inte bara sälja en bok

2008-08-28 @ 20:34:34
URL: http://streetfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0