Ernst på riktigt....

Imorgon är det onsdag...då skall det dyka upp hantverkare här hemma....då ska det brytas upp golv i vardagsrummet och fixas och donas sen vips så kommer det ligga ett nytt fint golv här......så det blir Ernsta på hög nivå här.

Varför bryta upp golvet???? Ja hade först ett önskemål om att dom skulle komma hit och slipa mitt trägolv men nej nej det var alldelses för sliet för att slipa och jag har dessutom ett grymt "knarr i golvet" som oxå måste åtgärdas, så jag tackar och tar emot...hoppas bara att dom jobbar på snabbt och att det blir klart till helgen. Ska även försöka tigga till mig en ommålning i sovrummet oxå.....ja iafl att dom står för materialet så kan ju jag själv bestämma kulör och måla om själv.....men men den som lever får se vad som händer!?!? Kommer jag ihåg så ska jag försöka ta några bilder på hur jobbet artar sig.....före under och efter.....

SÅ nu hoppas jag på att dessa Ernstkopior gör ett bra jobb här hemma.

Nej nu så är det det dags att slappa på soffan......e trött och sliten efter hårt platsbandypass.

Sov gött.....ses imöra!

Kommentarer
Postat av: isolda

sv: hahaha ja verkligen! Min skola är full av märkliga personer, borde samla allt de skrivit i en bok så blir jag nobelpristagaren :D

2008-08-26 @ 22:26:27
URL: http://streetfighter.blogg.se/
Postat av: isolda

sv: självklart, en signerad till och med

2008-08-26 @ 22:37:11
URL: http://streetfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0