Datorjävel!!!

Hmmm jag och min dator var inte kompisar imorse.....den fan ville inte alls vara med! Men efter lite pul och meckande så fick jag fart på skiten.....fråga mig inte vad jag gjorde men nu runkar den på iafl!!

Nu då?? Kollar på lite OS-fotboll, Brasilien-Belgien, har ju sett roligare matcher men blir nog säkter bättre i andra halvlek.
Mer då??? Ja håller på och tvättar lite oxå, en hobby som jag verkligen gillar, men lär ju ha nån finskjorta tills på lördag.

Kan någon svara mig hos vilken frisör går Staffan Lindeborg på SVT-sporten? Han har ju så fin frisyr!!

Näää nu ska jag klippa en kopp java kolla på andra halvlek sen ner o tömma en maskin!

Just d höll på o att glömma och säga att min sjukdom är på bättreingsvägen, fan så skönt, piller is the shit!!!

/Tre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0