Blogg???

Måndagkväll.....sitter här vid datorn och ja har faktiskt allmänt tråkigt skulle egentligen behöva städa lite men känner fan inte för det, får nog bli TV istället!!

Sitter här o funderar lite kring detta med blogg eller bloggande? 
Om bloggen var en drink/grogg, vilken skulle det vara? Hemkört o cola? Cosmopolitan? Kan någon hjälpa mig i denna fråga, ja då menar jag inte bara min blogg utan bloggar i största drag..........
Men om bloggen skulle vara ett djur? Vilket djur skulle den vara då?? Gnu? Giraff? Gädda? Fan detta är itne lätt!
Om man skulle sätta en färg på ordet blogg, vilken färg skulle de då bli?? Neonsvart, Brun, Blå??

Hmmm känns som om detta är jäkligt viktigt att reda ut, kanske är massor med människor ute i vida världen som undrar över sånna här saker........om inte annat så gör ju jag det!! Jag kommer nog ligga sömnlös flera nätter och grubbla på detta, så om någon vänlig själ ute i detta avlånga, mörka och regniga land har några svar så snälla ge mig dom...

Dags att kolla på TV, Den Olympiska Studion med André Pops......den lilla spjuvern.

/Röda Rummet 

Kommentarer
Postat av: Noratösen I guess...

Sitter oxå vid datorn...

2008-08-18 @ 20:00:04
URL: http://norafia.blogg.se/
Postat av: TT

Hey hey, dax för Mr Seawall att söka hjälp.

2008-08-19 @ 09:00:49
URL: http://tonysegen.blogg.se/
Postat av: Mia

Men Tommy, vad är det för fel på dig?

2008-08-19 @ 10:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0