1:a dagen.....

Då var första arbetsdagen efter semestern gjord......så nu är man ju lagom pigg o rask!! Så nu kommder det bli soffläge hela kvällen.

OS?? Har lyssnat på radio hela dagen man måste ju följa det på nått sätt iafl......förundras över en sak, simning??
Hur är det möjligt att slå världsrekord på världsrekord?? Hur snabbt kan man egentligen simma?? Ja det finns ju dessa dräkter....men nångång måste väl det utveckling ta slut? Öhh nej jag fattar fan inte älls hur fan folk bara kan simma fortare och fortare.....eller ska man säga att man blir jäkligt imponerad istället???

Hörde dessutom att Finland hade skrapat ihop två medaljer idag, ett guld o ett brons?? Hur är detta möjligt, fan Finland bruklar ju inte ta medaljer när det är sommar-os....ja om det itne handlar spjutkasning men men skoj är det som räven sa!

Nej nu ska jag ta och inte göra nått alls ett tag.

/André Pops

Kommentarer
Postat av: Camilla

way to go! :D

2008-08-11 @ 21:04:35
URL: http://fleming.blogg.se/
Postat av: liina

heej:)svar:ja jag håller med :)

2008-08-11 @ 21:16:59
URL: http://stampe96.blogg.se/
Postat av: cederblobb

Du vet att man jobbar för att kunna leva, inte leva för att jobba.... själv är jag sjukskriven till 26:e aug, till en början sen får vi se om det blir längre... kyss löken

2008-08-15 @ 00:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0